۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۴۳۵۵
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران:

اقدام سپاه قاطعانه و به موقع بود| نابودی اسرائیل غاصب به زودی محقق خواهد شد

اقدام سپاه قاطعانه و به موقع بود| نابودی اسرائیل غاصب به زودی محقق خواهد شد
آیت الله رشاد با بیان این که عملیات قاطع و قهرمانانه امروز سپاه بسیار به موقع و به هنگام بود، گفت: نابودی اسرائیل به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه علمیه استان تهران، امروز بیش از آغاز درس خارج فقه که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: عملیات قاطع و قهرمانانه امروز سپاه بسیار به موقع و به هنگام بود.

وی با اشاره به اینکه سپاه امروز بزرگ ترین پایگاه آمریکا را در منطقه با خاک یکسان کرد، ادامه داد: این هجوم ساعاتی انجام شد که سردار دلها مورد هدف وحشایه آمریکا قرار گرفته بود، این اقدام قاطع آمریکا را در شوک فرو برده است.

آیت الله رشاد بیانیه امروز سپاه پاسداران را بسیار قاطع، جامع و ارزشمند دانست و ابراز کرد: در این بیانیه به کشورهایی که ذلت و خفت را پذیرفته اند تا کفار سرنوشت آنان را رقم بزنند و منابع‌شان را به یغما ببرند هشدار داده شده است.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اینکه سپاه در این بیانیه اسرائیل غاصب را جزئی از آمریکا بیان کرده است، اظهار داشت: نیازی نیست ما به مرزهای آمریکا برویم و در آنجا عملیات انجام دهیم آمریکا و جان شیشه ای او در اسرائیل است، اسرائیل هم که چیزی نیست زیرا می توان او را با یک عملیات محدود از جغرافیای سیاسی حذف کرد.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) با استناد به کلام رهبری که فرمودند اسرائیل کمتر از 25 سال دیگر نابود می شود، گفت: ایران قادر است با چهار موشک حیفا و تل‌آویو را شخم بزند و ساکنان آنجا را مجبور کند سرزمین اشغالی را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان آزاده جهان در انتظار تحقق وعده الهی در نابودی دشمنان هستند، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس ایران با دست خالی در برابر دشمنان ایستاد و مبارزه کرد اما امروز در هزاران نقطه ایران ما شاهد تجهیزات فوق العاده موشکی هستیم.

آیت الله رشاد با بیان اینکه آماده باش آمریکا را در حمله بامداد امروز سپاه دیدیم، گفت: دشمن در عملیات بامداد امروز اصلا نمی توانست عکس العملی نشان دهد حتی یک موشک از موشک های ما را منهدم نکرد.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران خطاب به دشمنان تاکید کرد: دشمن بداند ملت ایران قطره قطره خونشان را فدای رهبری می کنند که فرزند رسول خدا(ص) و امام حسین(ع) است، اگر سردار دلها می گوید من یک تنه برای شما کافی هستم؛ آنان نمی‌دانند ملت ایران با ابزار شهادت می توانند ریشه آنان را نابود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران هر لحظه آماده فرمان رهبری هستند تا صادقانه در میدان مبارزه با استکبار جهانی و جهاد شهادت طلبانه گام بردارند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
داغ خون حاج قاسم و اشک سید علی اندکی فروکاست...
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
=== انتقاد از عملکرد دولت
0
0